********************

3D hry na Young


Protože Young nemá 3D grafický akcelerátor většina her s datama a dobrou grafikou vám nepůjdou.
Ale pokud si uděláte root můžete použít Chainfire 3D (aplikace) a budete tyto hry také moct hrát.
Článek o aplikaci máte zde.



Pokud chcete rozjet nějakou hru z nich tak tady je návod 
11) Otevřete Chainfire 3D a vyberte  'Default OpenGL Settings' 
2)A zaškrtněte 'Reduce Texture Quality'
3) Nyní vyberte 'Use Plugin' a klikněte n'QUALCOMM'
4)Minimalizujte Chainfire 3D a spusťte hru...

Tady je seznam her  na které ho potřebujete!
(Pozor nemusí být aktuální!!!)
(Určitě je jich víc ale já nemám Young takže jsem nemohl otestovat)
(Když vám nepůjde hra tak jí prvně zkuste s Chainfire 3D a až pak pište do forum že vám nejde!!!)
  • Gangstar West Coast Hustle-funkčne s pluginom qualcomm a reduce text. qualit.
  • Avatar-funkčné plugin powervr a reduce texture quality
  • Brothers in Arms 2 -funkčné plugin qualcomm a reduce text. quality
  • Nova - funkcne postup ten isty
  • Hawx - funkcne (to iste)
  • Dead Space - tiez plne funkcne ale tu mozete dat aj reduce texture size
  • Mass Effect  (ASI)
  • Gangstar 2 Miami Vindication - ide ale na 2.3.5  to strasne laguje takze na 2.3.6 je to lepsie 
  • Assassin's Creed : Altair's Chronicles-ide ale len na 2.3.6
  • NFS Shift- ide postup rovnaky
  • FIFA 2012-neskušal som
  • Galaxy on Fire 2- funguje psotup rovnaký 
  • Hero Of Sparta- funguje
  • Smurf's Village-neskúšal som 
  • Backbreaker 2 : Vengeance-bezproblémov na to pri 2.3.6 netreba ani chainfire 
  • Plants vs. Zombies-funguje len na 2.3.6 treba mat plugin qualcomm 
  • Asphalt 5-neskusal som
  • Fast Five-neskusal som ale lepsie ako na mini to nebude
  • NFS Hot Pursuit-neskusal som
  • GT Racing Motor Academy-ide aj bez chainfire
  • Six Guns-neskusal som
  • BLOOD & GLORY-ide to ale casto to vypina skusal som to len na 2.3.5 neviem ako na 2.3.6
  • Modern Combat Sandstorm-nejde (blackscreen problem)
  • GTA III-nejde to iste ako u sandstorm
  • Testoval som to na svojom Galaxy Y v pripade nejakych otazok piste do fóra...